Merhabalar, 25 aylık oğluma geçtiğimiz hafta salıdan itibaren tuvalet eğitimine başladık. Çişi hemen öğrendi fakat oğlum oturarak kaka yapmak istemiyor istemeyerek de olsa kakası geldiğinde bez takıp altını alıyorum sonrasında bezi tekrar cıkarıp çiş serüvenimize devam ediyorum. Tecrubeli anneler sizden ricam nasıl bi yol izlemeliyim? Nerede yanlıs yapıyorum lütfen deneyimlerinizi yazarsanız çok sevinirim❤️