iremtknmz Desteksiz oturup kalkmam 1 haftayı buldu daha sonrasında 10 gün sonra kendime geldim. Bol su iç parol iç evin içinde yürü yattıkça daha çok ağrı oluyor yürüyünce hafifliyor ağrısı çok geçmiş olsun bebişine de tez zaman da kavuş inşallah 🙏
kahvekokusuu idildeniz35 inan hiç bilmiyorum çünkü korkumdan hiç bakmamıştım 1 sene sonra baktığımda artık iz hiç yoktu
cLearQueen filiizzr benim dikislerim alınan dikis degildi. Ama korseyi 6. gun falan taktim sonra aşırı rahat ettim her seyimi yapabildm keske daha erken taksaydım
kahvekokusuu idildeniz35 ben mecburi sezeryan oldum hiç ama hiç istemiyordum sırf o kesik yüzünden o yüzden de çok korkuyordum hep eşim ilk zamanlar bakımını yapmıştı zaten sonrasında ben banyoda bile yikanirken oraya dokunmadan yıkanıp çıktım 1 sene sonra da kuafore agdaya gittiğimde ordaki abla demişti hani sezeryan izin nerde diye🤭
tugces09 filiizzr en fazla 15 gün sıkıntı çektim ben, sonrasında toparlanmistim çok şükür.. ama kişiden kişiye ve doktorun eline göre de değişiyor bu bence…
minnakkofte filiizzr 28.gundeyim 20 güne kadar hafif sızlama şeklinde vardı ama şu an ters hareket yapmadığım sürece iyiyim
Dedektifgadget filiizzr şimdi dikişlerinin üstü biraz ağrıyor ama içten ağır yani karnında falan ağrılar onlar bayağı bir sürüyor iyileşmesi benim 14 ay oldu hala karnım sızlıyor yani öyle söyleyeyim ama ben kiloluydum bir de yağlı karnım bir hafta içinde merdiven inip çıkmaya başlamıştım tabii ki