annesininlokumu5 ben 2 hafta önce Etlik şehir hastanesine gittim el röntgeni çekiyorlar 22 aylık 9.700 gram doktor normal dedi etlik hastanesine gitmeyin bakıyorlar sağlıklı mı gerisini önemsemiyorlar kan veriyorsunuz değerlerine bakıyolar birşey çıkmayınca gönderiyorlar diyetisyene göndere bilirler ama