kubraumayy ilk çocuk marastayiz
kubraumayy sizinde mi ilk herhalde ilk ve son olacak bu gidişle de
heyyyooolaa bende öyle düşünüyorum
kubraumayy bu arada ikinci ay aşılarını yaptırdınız mi yaptirdiysaniz nasıl geçti süreç
sibel24 normal canım daha çook küçük onun beslenip uyuma dönemi o sebeple normal
heyyyooolaa yarın yaptırıcam erteledim ama arıyor sürekli sağlık ocağı
kubraumayy yine sorarım o zaman ben korkudan yaptiramadim daha
heyyyooolaa yaptırdım baya ağladı
kubraumayy yaa :(