Elifatm1 sibel24 tabiki normal bu aylarda ağlaması. Şuan zaten gazı vardır. Üstten gaz çıkarsa da alttaki gazı çıkaramadığı sürece sancı yapar. Bol bol gaz masajı yapın.
heyyyooolaa sibel24 aynı gerçekten tüm günümüz bebekle geçiyor kendi başıma takilayim yok uykusu da yarim yamalak bunları okudukça rahatlıyorum sadece bizimki böyle gibi geliyor hep insanlığımızı unuttuk eşimle
heyyyooolaa kubraumayy aynen öyle temel ihtiyaçlar lüks oldu hiçbir şeyden de mutlu olmuyor cocuk. Sizinkinin cinsiyeti neydi
kubraumayy heyyyooolaa benimki kız 65 günlük doğduğu günden beri böyle her gören Allah kolaylık versin diyor sayesinde doğum kg’larım gitti
heyyyooolaa kubraumayy aceba erkekler mi böyle diye bı teyit edeyim dedim de alakası yok demek ki kuduruklukla 😅 bizimki de 63 :( mız mız mız bı bebek doğurup sevelim dedik saftimiz kaydı valla
Minikbirprenses heyyyooolaa bizimki de 1 buçuk aylık gündüz çok zor uyuyor artık🥺 kendime bakicak vaktim.hic yok hep başındayım eşimle özel hayatımiza da devam.edemedik
kubraumayy heyyyooolaa sosyal hayat sıfır oldu benle doğum yapanların çocukları hep uyuyor koydukları yerde duruyor
heyyyooolaa kubraumayy demi çok sinir bozucu akrabamızın kızı 7 saat uyanmiyormus aynı doğdular valla ben bir saat uyusa zil takcam napsak netsek bilmiyorum yolu var mı
kadomom sibel24 Merhaba benim kızım da iki aylık dediğiniz şekilde bizde de oluyor oyun oynaması için ana kucağına alıyorum oyuncak vs sıkılıyor hemen sanırım atak donemindeler böyle böyle büyüyecekler galiba.🥹 Yalnız değilsiniz bunu bilin ☺️
bebegimveben5 leilasli bebeğiniz beslenmek mi istemiyordu acaba bizde de 2 aydır aynı sorun varda 4 aylığız bizde şuan