Ben ilk çocuğumda da, bu seferki doğumumda da korse kullanımına dikkat ettim. Bir haftam dolduktan sonra korse taktım yatarken bile çıkarmadım. İkinci haftadan itibaren gündüzleri rahim toparlayıcı geceleri korse ile yattım. Bu şekilde ilk çocuğumda göbeğim hemen hemen hiç kalmadı. Bunda da 20 gün oldu doğuralı, epey gitti. Onun dışında belli bir zaman sonra spor ve hareket önemli.