bilge0912 rabiaydin korkutuyorlar beni o yüzden stres oluyorum ilk anneligim ve çok evhamli bir yapım var. Biri biseybdedikce daha çok kuruyorum kafamda obez mi olcak diye
rabiaydin bilge0912 ayyy yok çevremde her ay 2 kiloya yakın kilo alan bebekler var. Benimde bebeğim ilk 2 ay 1200 aldı. Normal yani, dert etmeyin. Bir kaç ay sonrada bu ay neden kilo almamış diye dert edinirsiniz. Boşverin kuşak asmayın
bilge0912 hlmgmz mama geceleri pek istemiyor beni emiyor uyuyor ama gündüz veriyorum. Yani günde 6 kere falan oluyor o da 60 cc
gizemmmnur bilge0912 bende bebeğime aptamil kullanıyordum o yüzden sordum oda çok şişiriyordu bebeğimi sonra bebelac gold a geçtim normal kilo aldı
gizemmmnur bilge0912 korkma benim bebeğim doğduğundan beri mama kullanıyorum 6 martta yaşına girecek inşallah 7 aylıkken emmeyi bıraktı
elizz_momm bilge0912 kilosu normal sadece bence boyu uzun benim bebeğim kız 3 aylık 6.750 boyu 59 santim anne karnında da uzun bir bebekti ona rağmen normal dedi doktorumuz sizin beneğiniz maşallah uzun olacak herhalde🫶🏻