ipeksiiimom 14.200 müş şimdi baktım karttan kıyafet düşmüş 14 yazmış kiloya boyu 80 cm sizin boyu 87 cm miş kilosu önemli olan boy genetiktir. Mesela benim kızımın boyuna doktor önde kilosu boyuna göre çok çok ilerde iri tombul olduğu belli oluyor ama anne sütü diye birşey olmaz diyordu hep üstelik kızım 3 kg doğdu hastaneden çıkınca 2700 dü bu kiloda. Siz eğer uzunsanıx 1.70-75 civarı çocuğunuzun boyu sizden kaynaklı genetiktir takibe gerek durum yokki. Önemli olan kilo mesela 87 cm boy için çocuğunuz 16 civarı olsa önde denebilir ama 14 civarı ise normal boyuna göre sizi biraz korkutmuşlar bence takiplik birşey yok