nurrr126 4 yasında suan valla bızede oyle gelıyordu ama onemlı olan nokta krıze gırmesıne neden olan seyı bulman gun ıcınde bagırman veya hayır demen veya kızman veya ıstedıgı bıseyın olmaması bıle onlar ıcın gece krızı yasamasına neden oluyor ben gozlemledım kızınca gun ıcnde korkuyor ve bu gece yansıyor cok dıkkat etmen gerekıyor zor bır surec mesela sarılınca bıxımkı vuruyordu bagrıyordu kalkıp gezıyordu evın ıcınde ama pes etmedım konustum hep kendıne gelınce uyut dıyordu su ıstermısın annecım sana masal okuyayım mı annecım dıyıp temas halıne gecmeye calıs yapacak pek bısey yok kendı gecmesını beklıcen en can alıcısı da o zaten umarım tez xamanda atlatır öfkesını dısa vuramadıgı ıcın boyle oluyor sanırım gun ıcındr sınırlenınce anlarsan suan sınırlendın sanırım bana nedenını soyleyebılır mısın dıye bılırsın tabı kac aylık bılmıyorm ama veya da gozlem yapacaksın