balbadem48 benim oğlumda böyle bu pazartesi 6 aylık olucak ve evde huni takıp gezmeme ramak kaldı bazen benmi yetemiyorum acaba diye düşünmeden edemiyorum uyumuyor çığlık atarak ağlıyor sürekli kucakta olmak istiyor oyun kuruyorum oyun oynayalım diye uğraşıyorım yok kucağımda sürekli evde gezmememi istiyo bazen onuda istemiyo sürekli ağlıyor akşam yemekleri artık yemiyorum çünkü 20 dakika bile uyusa benim o zamana ihtiyacım var