8 ay 20 günlük kızım nefes almamı istemiyor karnı tok altı temiz kucak kucak kucak başka bir derdi yok alıyorum kucağıma geziyoruz dans ediyoruz yemek bile yapıyoruz ama kolum ağrıyor bir süre sonra ve başlıyor çığlıklar ağlamalar koyuyorum yere oyuncaklarını veriyorum yanındayım yine kucak almazsan kıyamet kopuyor odadan çıkarsan ağlama krizleri o kadar yorgunum ki kafayı yedim artık hiç mutlu değilim yemek yiyemiyorum tuvalete gidemiyorum gündüz uykusu yok denecek kadar az geceleri zaten deli gibi saat başı uyanıyoruz bir benim bebeğim mi böyle anormali bir durum mu var diye düşünmeye başladım