idildeniz35 İnşallah kolaylıkla geçecektir içinizi ferah tutun. Kemiksiz yapı olduğu için işlem daha basit ve kısa. Biz doktorların yönlendirmelerine göre plastik cerrahide hallettik. Bizdeki parça serçe parmağın alt bitiminin orda, incecik bi ipin ucunda küçük top gibi bir şeydi. Öyleki sanki çeksek gelecek gibiydi. Belki o nedenle ortopedi görmeden direk plastik’e yönlendirdiler bilmiyorum. Eşimle akraba değiliz, iki tarafın ailesinde de yok ama şans işte. Ayrıntılı ultrasonda görülmüştü bu, dolayısıyla biz doğar doğmaz muayene ettirip 40’ı çıkınca halletmek istedik genel anestezi olmasın diye.