nilay0707 Ne kadar da yaygın bir durummuş ben çok şaşırdım bebeğim doğana kadar hiç duyduğum bir şey değildi 🤷🏼♀️ yaşındayken olması beni de daha çok korkutuyor çünkü tam yürüme hevesi olduğu sıralar olacak, umarım daha erken yaparlar. çok geçmiş olsun size de izi çok var mı veya görüntüde estetik olarak bir bozukluk peki?