lilanasi 2,5 yasına kadar ayagımda salladm gece sürekli uyanır ayagıma almadan uyumazdı artık topuklrım uyusuyordu beli sırtım felaket olmustu o kadar dert ettim ki genc kız olana kadar böyle uyuyacak heralde dedim yani 😅 ama sonra kendiliginden yanına yatıp uyumaya basladı başlarda uzun sürdü zamanla süre giderek kısaldı . Tabii gün icinde yorulduysa falan daha cabuk uyuyor simdi 6 yasına geldi bile 🥲 hiç dert etmeyin su akıyor yolunu buluyor anın tadını cıkarın bu zamanlar geri gelmiyor