Merhabalar anneler bu iç dökme postu olsun istedim. 22 aylık kızım var🙏🏻 Kızım doğduğundan beri ayağımda sallayarak uyutuyordum. 40 gün önce yeter artık kendi uyusun diyerek niyetlendim sallamayi bıraktım. İlk önce gündüz ile başladık çok güzel gitti rahat 2 aydır gündüz kendisi uyuyor. Sonra geceye başladık 40 gundurde gece kendisi uyuyor ben sallamiyordum. Bakımlarını yapıp karnını doyurup yatağına bırakıyordum dönüp dönüp duruyordu, ağlıyordu, Kızımda bende çok zorlanıyorduk, en az 1 saat sürüyordu uykuya dalması haliyle bende sinirleniyordum(çok çok yanlış bişey biliyorum😔) ona sesimi yükseltiyordum o uyuyunca da canım çok yanıyordu kızdığım için. Sanırım bu süreç bana da kızıma da zor geldi, Bende pes ettim bugün geriye başladım ayakta sallamaya. Umarım yanlış bişey yapmıyodurum.