Tatlican LadyGaddar Hahahah ben lafa lafa yüz göz olmayı sevmiyorum ama gerçek hakeden olursada ki oda 3 4 yılda bir olur.cevabını alıyor keşke bana hiç dokunmasalar. bende hiç laf etmesem hayat güllük gülistanlık olsa😃😃
LadyGaddar Tatlican Aynen öyle keşke ama kaşınıyorlar napalim😁 hem ben kavga etmem en sevmediğim şeydir sadece gerekeni söylerim hakkımı savunurum kendimi ezdirmem
mukadderzehrazeynep Tatlican amin inşallah herkesi diyorum ya belki de iyilik yaptı bana hayatım bambaşka olacaktı onun vazgeçişi bana bambaşka kapılar açtı.Vardır mutlaka Allah’ın bir bildiği bu konuda da.
Dedektifgadget Tatlican yok kız Allah korusun 😅😅😍 yani o an son telefon hakkımı eğer uzakta ise pnun için kullanirdim
Tekbenimsucumguzelolmakdemi Tatlican 1 eşim 2 kaynanamı arardaım hopölere aç derdim görümceme, eltime kayknbabama ,kaynanama içimi dökerdim bugüne kadar yapılanlar içinn😅
Unicorn67 Tatlican 1. kimseyi aramazdim 2.en dedikoducu akrabami arar ağzıma geleni sayardim 😂 nasılsa o herkese duyurur şuan aklıma gelmiyor ama kimi arasam
petitonunannesii Tatlican 1.Eşimi arar onu çok sevdiğimi söylerdim. 2.Eski sevgilimi arar başına bu gelen şeylerin ahım olduğunu söyler içimi rahatlatırdım🤣🤣