Tatlican kendime bile itiraf edemediğim bir konu canım boşver çözümlenmez.Hepimiz bilip bilmemezlikten geliyoruz bir kere sordum aradığında mantıklı bir açıklama yapmadı.Yine de bir telefonla arayıp içimdeki her şeyi sayıp dökmeyi çok isterdim ama bazı şeyleri dile dökmek büyük cesaret,güç istiyor.