Itsdlr annemler biraktir artık zamanı geldi**18aylikken filan ** iki yaşına kadar emzircem dedim ki emzirdim de annemlerin o biraktir gelimesi bile beni üzüyordu oğlum bazen o kadar zorluyordu ki tamm bıraktıracam diyip iki dk sonra o düşünceden vazgeçiyordum her anne aynı hüznü yaşıyor malasf benimde ilk oğlum emmedi emzirmek tarifi olmayan bir duygu bağ biraktiracagim zaman da gelip gidip meme ufff demesi ki hala arada gelip uf der bir ay oldu bırakalı hala çok üzüyor