Itsdlr kademeli kesip hem mastit olmayin hemde ikinizede travma yaratmayin bence. Bu kadar zamandir en guvenli limani meme oldugu icin ayrilma zamaninda boyle hissetmek cok normal. Ben kizimda 16bucuk aydayken buyun gece uyumadigi 1haftanin sonunda artik sinir harbiyle birden kesmiştim. Oylede uyanigiz, boylede uyanigiz yok meme deyip gece beslemesini kesmiştim birden. Gunduzu kademeli azalttim, en son sabah kahvaltısı sonrasi keyfi emiyodu, suresini azaltarak, konusarak onu da biraktirdim 2yasa az bi zaman kala, ilac kullanma zorunluluğum yuzunden.