Bugün oğlumu çocuk psikoloğa götürdüm bir yaşında adına bakmamasına bir önceki doktor otizim belirtisi bir ay bekleyelim düzelmezse rapor çıkartmak istemezseniz özel eğitime başlayın demişti bu doktor da ismine bakıp bakmanın hiçbir önemi olmadığını tek başına bir şey ifade etmediğini çok fazla araştırıp kafamı bulandırmamamı evde daha fazla sosyal etkinlikler oyunlar oynamamız gerektiğini yeni insanlar yeni ortamlara girmesi gerektiğini söyleyip iki ay sonraya randevu verdi gelişimi de şu anlık gayet iyi dedi ama tek bir doktorla yetinseydim Özel eğitim kapilarinda gezecektim yani bilemiyorum bu doktor mu dinlesem yoksa geçen günkü gittiğim psikiyatriyimi siz olsanız ne yaparsınız başka bir doktora daha götürsem mi?