Mediha123- kızım 3,5 oğlum 1 yaş gözlemlediğim kadarı ile yaş hiç farketmiyor kıskançlık her türlü oluyor. Bebek olmaları daha da zorladı en azından beni, bir an önce büyüsünler istiyorum kızım iyi , bence 3 yaş ideal yani büyüğün kreşe okula başlamış olması lazım, planlı gebelikli ama bir insan evladı da demedi ki zorlanırsın,