Yani küçük iki yaşına gelene kadar gerçekten bir dram . Ama küçük 2 yi geçince ikisi birbirine sarıyor . Benim büyük nisan 5 olacak beraber koşturuyorlar hiç yoktan birbirlerine yoldaş oluyorlar . Ama küçük daha yeni doğduğun da abi daha 3 bile olmamıştı ilk zamanlar korkunçtu kabul ediyorum . Ama büyük oğlumla tekken o hep bana sarıyordu hep benim sırtımdaydı . İkinci büyüdaükçe abiye sardı bana sarmadı . Ama çok zordu bakım işleri büyütme işi .