cloudsea tam da bebeğim sizin bebeğiniz kadarken bende kafaya çok takmıştım aman memede uyutmayın diyenler yüzünden, desteksiz uyutmaya çalışıyordum yatağa koyup ağlayınca alıp pışpışlıyordum sonra bu ne bana ne bebeğime iyi geldi. Şu an 4 ay 10 günlük atak dönemleri haricinde gece meme için uyanmıyor bence bu çocuğun mizacıyla alakalı bırakın uyusun memede kaç sene sizinle bu şekilde uyuyabilir ki. Eğer ilerleyen süreçte sizi zorlarsa bunu o zaman düşünürsünüz 6 ay olana kadar uyku eğitimi çok önerilmiyor özellikle 4. ay uyku gerilemesinden sonra yapılması daha doğru deniyor, ayrıca 3 saatte bir de saçmalık yani daha çok küçük ne zaman isterse emzir sadece beslenmek olarak düşünme duygusal ihtiyaçlarını da öyle karşılıyor zaten o büyüdükçe araları uzuyor emzirmenin. Ben o aylarda neredeyse saat başı emziriyordum huzursuzlanınca veriyordum şimdi 2-3 saatte bir emiyor ama gece emmek için kalkmaz mesela 8-9 saat uyur