aysebb Her yerde memede sakın uyutmayın dedikleri için aslında bu tedirginliğim,bir de doktora gittiğimizde gaz sancısı bu sebeple oluyor en çok dedi ve 3 saatte bir emzirmemi söyledi ama o 3 saat geçmek bilmiyor,sürekli ağlıyor ve meme istiyor ama aç olduğundan değilmiş doktora göre,emzik gibi oyalanıyor bu da hava yutmasına ve daha çok gazının olmasına sebep oluyor eee tabii gaz oldukça da rahatlamak için daha çok emmek istiyor.Yani tam bir kısır döngü çok çaresiz kalıyorum