Eb2
Benim kızım 3 yaşında hala uyuması sorunlu. Yani kelin ilacı olsa kendi başına sürerdi :p ama birkaç önerim var. Akşam 19 da uyku rutinine başlayın. Bunun için 18 de yemek bitmiş olsun. Rutinde önce güzel sıcak bir banyo, sonra bornozla zıplama hoplama, giyinme, mama (siz emziriyorsanız anne sütü) ile birlikte kitap okuma, diş fırçalama, tuvalet ve yatış yöntemi yapıyorum ben. Hep aynı ve hep aynı saatte olsun. Benim kız uyuyor. Sorun gece 1-2 kez kalkması. O zaman da süt verip tuvalete kaldırıp yatırıyorum. Genelde 10-15 dakika sürüyor ama bazen kötü rüya vs gibi durumlarda 1-2 saati bulabiliyor maslesef. Ona çözüm bulamadım.
Kalkış 06:30-07:30 aradında değişiyordu. 1 kez öğlen uylusu yapıyordu 17 ayşıkken saat 12:00 civarı ve 2 saat uyurdu. Daha fazla uyuyacak olsa uyandırırdım :) ilaç kullanmadım. İlla deneyeyim diyorsanız melatonin doğal hormonu varsa onu deneyin. Zaten vücut sentezliyor. İçeriği temizse zararı olmaz diye düşünüyorum.