ikizmoms valla bunun belli bir süreci yok şöyle söyleyeyim. Gaz sancı dönemleri bitince biraz rahatlarsınız, sonra diş sancı dönemleri olur, dişler çıktığında rahatlarsınız sonra 2 yaş sendromu dönemi oluyor, o bitince yine bir dinlenme dönemi, ardından 3 yaş sendromu ki bu biraz daha zorlayabilir ama sorun değil o da geçiyor. 4 yaşa kadar ara sıra rahatlayarak zorlu zamanlar geçiriyoruz yani 😅 ne kadar erken konuşurlarsa o kadar iyi oluyor çünkü derdini anlatamayan çocuk ağlıyor genelde, olaylara sakin yaklaşırsanız krizler de çabuk bitiyor. Amaa net bir şekilde 4ten sonra çok rahatlıyorsunuz diyebilirim.