ikizmoms gittikçe kolaylasiyor, 5. Aya girmemle oh dedim çoğunlukla yalnız baktım bende 5. Ayda tamamen yalnız kaldım eşim gece gündüz çalıştı uykularını beslenmelerini hep aynı saatlerde yaptım falan gaz sancıları kolik atakları bitince rahatladım eşimin de işleri hafifleyip geceleri evde olunca tamamen rahatladık geceyi paylaşıyorduk gece 3 e kadar eşim bakıyordu ben uyuyordum 3 ten sonra ben kalkıyordum.sonra uykuları uzadı kolaylaştı oyuncaklara ilgi de başlayınca çok daha güzel oldu, sıfır ekranla büyüttüm bu arada yani isteyince her şeyi basarabilirsiniz hiç korkmayın zor ama geçiyor her şey çok güzel oluyor