mrsjale Orenda_ kar yağdı eşim hep evdeydi hiç boş kalmadım ya erkeklerin evde olması ne kadar zahmetli 🤦🏼♀️😅 bugün de iş güç temizliğe daldım ramazan geliyo bi dip köşe gireyim dedim oruçluyken zor geliyo çünkü 🙃
Orenda_ mrsjale Hem de ne zooor benim ki evde durunca tüm sinir stres ne varsa tepemde oluyor.😄İyi yaptın kolay gelsin canımm❤️🥰
mrsjale Orenda_ gerçekten işte olmadığı zaman evde olmasa da sinir oluyorum , evde olsa da 😂 çok değişik bilemedim neden böyle 😜
Orenda_ mrsjale Ahahaha Erkeklerin bizi anlamıyor olması çok normal kız ben hak veriyorum 😄😂😂 değişiğiz yani