_Goktugunannesi__ Orenda_ Sahurdan sonra geç yatıyor 2 3 gibi kalkıyor normalde ama oğlum uyanınca bsbs diye yanına koşuyor😂8 gibi
sarppp Orenda_ geçen sen kv ile altlı üstlü oturuyorduk ama burnumdan getirdi yok işte ben sinirli olurum ramazanda falan dedi eşimle ramazanda başbaşa yemek yiyemedşk bir kere de
Orenda_ iki_prens_annesi_ Benim de 3 tane en küçükten korkuyorum tuvalet için kalkıyor geri uyumazsa sıkıntı (2 yaşında)😬 diğerleri uyuyor şükür kalksalar da sıkıntı olmaz
Orenda_ cLearQueen Ayy Allah yardımcın olsun bu kadar da yapmasin ya, kalksın kendi yapsın beğenmiyorsa düşüne düşüne deli oluyor isnan zaten yapana kadar
mrsjale Orenda_ kar yağdı eşim hep evdeydi hiç boş kalmadım ya erkeklerin evde olması ne kadar zahmetli 🤦🏼♀️😅 bugün de iş güç temizliğe daldım ramazan geliyo bi dip köşe gireyim dedim oruçluyken zor geliyo çünkü 🙃
_Goktugunannesi__ Orenda_ Ayy sormayın bide babası kalkmanı istedim diyor😂😂o da diyo oğlum sen oyna ben gelicem şimdi omass babacım kalk diyor yada yanına oturup öperek uyandırıyor
Orenda_ sarppp 2026 Ramazan ayında bizde öyle olacağız altlı üstlü büyük ihtimalle de birlikte yer içeriz.Neyse ki öyle huyları yok😬Ayy herkes kendi yapsın yesin madem sinirlisin sonra gelinler kötü oluyor