Bsrylmz siz de öyle, ben de bu ara Kübra Pelvan ya da Pehlivan mıydı tam hatırlamıyorum ama onun tariflerinin tutarlı oldugunu düşünüyorum. Bazı tarifleri orijinal değil tabi ki ama ( tiramisu gibi) ama lezzetli duruyor. ve düzenli temiz. Yemeksiz olmuyor ama mutfak işleri en nankör işlerden 1-2 saat ugrasıp şıp diye bitiyor. Sağlıklı günler olsun, iyi geceler.