İyi geceler arkadaşlar, şöyle yaptığımız birbirine uyumlu olduğunu düşündüğümüz akşam yemeği yada gündüz oturması için yaptığımız menülerimizi paylaşalım🤗 ilk benden; kabak çorbası,taze fasulye, krepli sote (sanırım ismi bohça kebabı), sebzeli pilav, yeşil salata ve közlenmiş kırmızı biberli nohutlu salata 🌸