emb_61 alpmomssss kullanıyorum ama bi faydası olmadı sadece yara südyene değmiyor. Yani bende etkisi olmadı başka birinde faydalı olmuştur tabi
pembeee Aynı durumu yaşadım kızım emdikçe ağlıyordum o yüzden sağıp veriyordum sağarken bile acıdan resmen ağlıyordum meme ucum paramparçaydı tahin yağı ve gümüş kapak mutlaka alın iki güne geçti boşuna onca acıyı çekmişim dedim