Bebeğim sık emdiği için ve emmeyi bilmediği için benimki fena yara olmuştu. Göğsü ucum içerideydi ve kahverengi bölgenin hepsini ağzına alamıyordu yavrum 🫠 biraz büyüdü 4 aylık olduğunda emmeyi öğrendiği için kendiliğinden geçti. İkisi de yaraydı aslında birinin durumu çok fenaydı 2 hafta sağdım öyle verdim iyileşene kadar