feync annevebebegiii__ cok kücük yağ bezesi gibiydi belki kopartırım diyip ellemiş bulundum belki ondan büyüdü bilemiyorum. Uyuşturucu krem sürüldü saniyelik işlemdi lazer ile yakıldı cok hafif bi sızlama oluyo öyle bi acısı yok
feync annevebebegiii__ yok benimkine bakmamıstı ama zararsız türdü benimki siz önce isterseniz bi gösterin yanlış yönlendirmek istemem
annevebebegiii__ feync her bene bakılması lazım diye dedim canım normal olsa da doktor bakıyor ya ondan