Sanal bence sizde böyle bişey olacağını sanmıyorum çünkü şu an tummbunları karşımda bı ergen varmış gibi bende yaşıyorum şu an kızımla ama hiç takilmiyorum gerçekten ciddi problem yaşadığınızda bunların dönemsel olduğunu anliyorsunuz ben çok net anlıyorum şahsen. Gerçek öfke problemlerini bildiğim için kızımın, bu gelişimsel döngüsüne çok takilmiyorum siz de tskilmayin bence yaşları itibariyle yaşamaları gerekiyor