40 aylık oğlum var özellikle 3 yaşından sonra inat aşırı katıcılık anneye daha fazla düşme gibi gibi bi çok sorundan psikiyatri desteği aldık sonrasında da oyun terapisine yönlendirildik dün ilk seansımız vardı ve yaklaşık 1,5 saatlik görüşme de bizde de güvenli bağlanma sorunu çıktı ben çalıştığım için çocuğumu 1,5 yıl bakıcıya vermiştim bakıcıya verdiğim için demek ki böyle oldu falan diye üzülürken seansta çok farklı durumlar çat diye yüzüme çarptı meğer güvenli bağlanma sadece çocuğu birine bırakmakla bırakırken haber vermemekle falan olmuyormuş hamilelikle lohusalikta yaşadığın problemler çocukla arandaki bağı zedeliyormuş bana şöyle bi soru sordu çocuğun senin için ne ifade ediyor en samimi şekilde nasıl yanıtlarsın dedi başta canımdan bi parça demek istedim ama sonra bi anda kendimin bile daha önce bilmediği bişeyi fark ettim yük olarak görüyorum dedim orda herşeyi çözdü terapist ben çocuğum doğduğundan beri evet aşırı seviyorum korumacıyım ama bi yandan da hep ağlayacak mı mızırdanacak mı özgürlüğümü kısıtlıyor mu öyle baktım olaya ikinci çocuğum oldu bunların hiç birini yaşamadım çok rahat bi annelik geçirdim ama ilk çocuğum da aşırı evhamlarım yüzünden çocukla aramda güvenli sağlıklı bi bağ kuramamışım demek ki ben sizin kadar büyütmedim açıkçası bunu sadece çok şaşırdım bu zamana kadar hiç düşünemedigim bi durumdu bu şimdi inşallah oyun terapisi ile sorunları çözeceğiz