Aydiles Ayazz444 bebekten bebeğe değişiyormuş, genelde gaz sancıları 15-20 günden sonra başlıyormuş bebeklerde, 2-2,5 aylıktı ben gaz ilacı falan kullanmayı bırakmıştım zaten çok gazlı bir bebek değildi, umarım sizinkide çok çabuk atlatır
Mrv27 Bitterimsade toksin açıcı varmiş içinde damar genişlemesi yapıyor birde d viteminle aynı şişe gibi ya yanlışlıkla ağzına damlatan oluyormuş genel olarak 1 2 yaşın altındaki çocuklara önerilmiyor
Aydiles Ayazz444 evet 5,5 ay emdi. Yeni bıraktı emmeyi. Kurubaklagil, kahve çay gazlı içecekler o tip şeyler içip yemiyordum, hergün rezene çayı içiyordum 3-4 bardak falan o da gaza iyi geliyormuş, 90 günlük olduktan sonra hiçbişeye dikkat etmedim ama 😀😀😀
Sevilay68 Ayazz444 ya o uyku filan hikaye bebek zaten uykusu varsa uyuyo yoksa uyku ilacı versen uyumaz uyuma sebebini gaz ilacina bağlıyorlar ben 4 ml veriyorum düşün uyusa benim bıdık uyur😂
Duygu03 Resmiye bende iyi geldiğini duydum aldım bi kaç gün kullandım sonra internet de bi doktor zararlı dedi ama ne dediklerini unuttum kullanmadım bidaha bundan sonrada her duyduğumu almadım bence bi araştırın iyice hemen kullanmayın
Arelll Resmiye ben aktardan adaçayı yağı almıştım bi dönem çok gaZlıydı 2 damla elime damlatıp karnına be ayak altlarına masaj yapıyordum iyi geliyordu.
Denosko Resmiye acı elma yağı bir işe yaramıyor üstelik tehlikeli olduğu söyleniyor sana tavsiyem bir çay kaşığı kimyonu cezvede yarım bardak su ile bir taşım kaynat ardından tülbentle süz her gün bir çay kaşığı içir cok faydasını görürsün bi süre sonra sancılar azalıyor zaten insan hic gecmicek sanıyor ama geçip gidiyor zor günler 😇
Muzisyenannne Resmiye https://instagram.com/ebeaysee?utm_source=ig_profile_share&igshid=admrk9f2y8ux Can’ım link attım
tuuuucee Resmiye ben kullandım çok da memnundum ama tabi çok kullanmadım herşeyin fazlası zarar elimi şişeye sürüyodm sadece öyle ayağının altına sürüyodum içir göbeğinin etrafına masaj yap fln dediler ama yapmadm onları bide öyle her gün hergğn yapmadm ne zaman huzursz olsa o zaman yaptım.. çok zararlıymş aslnda öyle yazıyor nette ama Allaha şükür hiç bir zararını görmedim tam tersine faydasını gördüm
tuuuucee Resmiye ayağının altına soğan suyu da sürebilirsn canım ben onuda çok yaptm acı elma yağını da kullandım bide kimyonu süzüyodum onu veriyodum çay kaşığıyla
Duygu1 Her sabah altını alırken topuklarına ve ayak altlarına sürüyorum faydasını gördüm kolik bir bebeğim vardı şimdi çok şükür iyiyiz
Emine Resmiye kullanmayın ondan bir çok bebeğin öldüğü yazısını okumuştum bende iki kez kullandım pişman oldum. Gaz zamanı gelince geçiyor ne yapsanız fayda etmiyor
Duygual Bu postu okumanızı öneririm, acı elma yağının neden zararlı olsuğu anlatılıyor https://www.instagram.com/p/BnBr7nOFgH2/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=ow65j3i9fyld
ozdenarda Resmiye kesinlikle kullanma derim doktorum asla tene temas etmemesi gerektiğini çok zararlı olduğunu söyledi