binnur64 evet gündüz daha az ediyordu sadece sabah uyandığında ve öğlen uykusundan önceydi. Gece uyandığında emzirmeyi bıraktım önce, daha sonra sabah uyanır uyanmaz emmeyi bıraktırdım. Kademeli olunca inan daha kolay oluyor.. İlk gün çok ağladı, ikinci gün daha az derken kurtulduk şükür:)