Bende 19,5 aylıkken bıraktırmıştım benim kızımda meme hasta olmuş uf olmuş diyip kabullenmişti bende hiç duygusal çöküntü olmadı çünkü onun iyiliği içindi bıraktırma kararım. Cunku hiç bir şey yemiyordu, memeden kestikten sonra yemek yemeye başladı resmen. İyiki 2 yaşına kadar uzatmamışım diyorum. Bu arada ilk bir hafta çok ağrı oldu göğüslerimde sadece rahatlatacak kadar el ile sağım yaptım. 1 hafta daha az ağrıdı ama sonra süt kesildi tamamen ilaç kullanmadım. Sana da kolaylıklar diliyorum🤍