Momys1 abartıldığı kadar mükemmel değil daha öncede yazmışımdır belki..kablolu dyson kullanıyorum ve çok memnunum..önceden bosch kablosuz kullanıyordum kırılınca ve kablolu dysondan çok memnun olunca aldım fakat beklentimi karşılamadı..dyson da olsa kablolu süpürge performansı yok (belkide beklenmemeli) bu yüzden bu kadar para vermek yerine daha makul şeyler tercih edilebilir