annevebebegiii__ unlimited 7 tek bataryalı olan , benim başka süpürgem yok evlenirken aldım bunu iyiki bunu almışım evim çok büyük ona rağmen şarjı yetiyor tabi turbo modu kullanılırsa hemen bitiyor da turbo koduna gerek bile yok turbo modunda halıya yapışıyor çekilmiyor bile gücünden eco modu tüm eve yetiyor etrafımdaki herkeste de bu süpürgeden var , görümcem de philips alacaktı ben ona bosch aldırdım dua ediyo şimdi bana 😂dyson gereksiz pahalı bence