gunes716_ hastaneden ciktim 3.gun annemin evine kaynana da geldi 1hafta kaldi bide benle ayni odada yatmak istedi .bir kez uyanmadi yardim etmedi cocugu kucagima vermedi seslendim sesimi duymadi .ustune annem yemek yapti etti yardim bile etmedi.yuzsuz.snra yibe sozde bakmaua geldi.uykularinj da uyudu yemegide hazirdi tatile geldi.hakkim helal degil