Ben sporu hayatımdan çıkarmamak için daha çok gayret ederdim. Henüz 30’larında eklemleri iflas noktasına ulaşmış bir kadın olmak istemezdim. Bir de çok gezdim ama iş hayatını bu kadar ön planda tutmayıp çok çok daha fazla gezmek isterdim. Her şeyi vaktinde ve tüm güzellikleriyle yaşatana şükürler olsun.🍀