Bence mülakatı düşünerek başvuru yapmaktan vazgeçmeyin. İşe giremeseniz bile sonrasında elimden geleni yaptım dersiniz. Öbür türlü acaba başvursam kabul edecekler miydi diye düşünürsünüz. Şansınız varsa başvurun derim. Şimdiden başarılar diliyorum 😊😊🥰