Merveeofs Ben yaz tatili zamanı görüşmeye çağırıldığım için branş öğretmenlerine kısa bir ders verdim. Beni biraz denediler (branşım İngilizce olduğu için telaffuz, akıcılık vs) onlar öğrenci oldu sorular sordu ben akıllı tahta kullanarak ders verdim. Genelde okul dönemi aynı sistemle öğrencilere ders veriyorsun, branş öğretmenleri de seni izliyor staj gibi yani. Sonra da bölüm başkanı ile mülakat yaptık 1-2 soru sordular. Bu şekildeydi. Genel olarak tecrübeliyseniz hiç zorlanmazsınız