marinko Kuzeymiram hamilelik testi yaptıgım akşam yakın arkadaşım bendeydi emin olmak için acile gidip kandan baktırmıştık cümbür cemaat 😄 çok da güzel bi anı olmuştu.
cauuv2 Kuzeymiram cıkmayabilir ben 2 gün kala evde test yaptım cıkmamıstı bi gün sonrasında evdeki test aşırı silik cıktı aynı gün kan verince degerim 28 di yani bence varsa evde deok da silik olsa cıkar biraz
Kuzeymiram kocatarafindanefret etkafa ay kızlar rgl oldum çok şükür zaten emindim ama nasip işi diye baktım
TulayGeriDon Kuzeymiram birkaç gündür çok halsizim hicbirsey yiyemiyorum kusuyorum başım dönüyor tansiyonum genelde normal de. Hemen beta hcg bakıyorlar