Kuzeymiram Hamilelikten şüpheleniyorum desem kan testi alirlarmi kızlar, raglden 4 gün geçti, evde yaptığım testte bişey çıkmadı ama halen ragl olmadım, nornalde düzenli ragl olurum doğum yapalı 9 ay oldu
tostperisi Kuzeymiram ben beta takibim var deyip yaptırıyordum tahlil ama küçük bir ilçede yaşıyorum yoğun olmuyor sorun olmuyordu
merrv26 Kuzeymiram acil tarafında acil kadın doğum var bizim hastaneede sizde varmı bilmiyorumda orda beta baktırcam diyince Giriş açıyolardı bi kere vermiştim ben
cauuv2 Mide bulantım var diyip kayıt açtırın doktora girince gebelik şüphem var dersiniz ben öyle defalarca kan vermiştim acilde
Kuzeymiram cauuv2 aa tamam bende böyle yapayım pazartesi , 5 gün geçmiş kluyor kanda hemen çıkar demi , evdeki testte çıkmadı ama
tostperisi Kuzeymiram her hastanenin her personelin bile yaklaşımı farklıdır bence denemeden bilemezsiniz
merrv26 Kuzeymiram evet canım oraya gitmen gerek söyleyince kayıt açıyorlar zaten ama mırın kırın ederlerse randevu bulamadım poliklinik te yoğun dersin o yğzden acilde baktırmam gerek değerime dersin
cauuv2 Kuzeymiram cıkmayabilir ben 2 gün kala evde test yaptım cıkmamıstı bi gün sonrasında evdeki test aşırı silik cıktı aynı gün kan verince degerim 28 di yani bence varsa evde deok da silik olsa cıkar biraz
Kuzeymiram merrv26 tamam cnm inşallah bakarlar , ben kendimde çok eminim ama bilemiyoruz Allah nasip ettiyse oyuzden baktirayimda ona gore adım atmak gerek
Aysunnkaya Kuzeymiram bazı hastaneler yapmıyor bende öyle gidip yaptırmıştım Dr iyi biri çıkmıştı yaptı . Midem bulanıyor birkaç gündür test yaptım pozitif çıktı de o zaman yapar
Kuzeymiram Aysunnkaya öyle ortaya karışık bişeyler dicem bakalım yapar inşallah , pazartesi günü gidicem 5 gün olmuş oluyor ozmn belli olur demi kanda kesin olarak
ozgersinada Ben çok halsizim agrım var kasık agrimm ilaçta kullanamiyorum gecikmem oldu o yuzden bi beta bakabilirmiyi, diyip baktirmistim bakiyolar hani ona gore ilac kullanicam agrilarim icin dersiniz bakiyolar cnm