muge_anlii babam 3. Evredeydi tedavi gördü hastanede şuan elhamdülillah iyi 1 sene olacak tedavinin bitmesi sonuçları temiz çıktı. Beslenme çok önemli biz elternatif tıptanda destek aldık ve psikolojide önemli mutlu etmelisiniz kendinizi. Tabiki dua ve ibadet. ‘Leyseleha min dünillahi kaşifeh’ (Necm/58.) Ayet zikrini çektik 7 gün boyunca 70 bin şeklinde Rabbim şifalar versin en mübarek şekilde