_Hera öncelikle sakin olmanı isterim korkulacak hiçbir şey yok ben de hpv16 oldum sonra kolposkopi’de cin 3 çıktım yani en üst seviye kanser başlangıcı dediler 25 dakikalık bir tıraşlama sonrası sağlığına kavuştum. Ameliyat anestezi ile olur ertesi gün normal hayata dönersin, bu arada her hpv16 kotu diye bişey yok sormak istediğin birşey varsa yazabilirsin