Glsmbthn Bebeğim 4 aylıkken benim de fena halde döküldü.Avuç avuç topluyordum her yerden.Özellikle emziren kadınlarda adını hatırlayamadığım bir hormonun artması sebebiyle olduğunu okumuştum.Birkaç ay sürdükten sonra dökülme bitti.Bebeğim şimdi 10 aylık ve dökülenlerin yerine yenisi çıktığı için besleme gibi geziyorum;kısacası merak etmeyin tekrar çıkıyor😉